متفرق · جماعت احمدیہ اسلامیہ · حالات حاضرہ

ڈچ دشمن اسلام کو امام جماعت احمدیہ کا انذار

ہالینڈ کے سیاستدان گیرٹ ولڈرز کے اسلام دشمن کرتوت سب زمانہ جانتا ہے۔ یہ صاحب اسلام کو یورپ کے امن اور سلامتی کے لئے خطرہ جانتے ہیں اور ان کی پارٹی بڑی شدت سے ہالینڈ اور دیگر یورپی ممالک میں اسلام مخالف پراپیگینڈے میں سر گرم ہے۔ موجودہ معاشی حالات اور اقتصادی بحران کی وجہ سے کم علم یورپی عوام کی ایک  بڑی تعداد اس دشنام طرازی کو کسی نہ کسی صورت درست مانتی ہے۔ اور اس وجہ سے نسل پرستی اور عدم برداشت کی فضا بنتی نظر آتی ہے۔ حد تو یہ ہے کہ گیرٹ ولڈرز اور ان کے ہمنوا قرآن کریم کی اشاعت اور تشہیر پر پابندی کا مطالبہ بھی کرتے ہیں۔ اور نعوذ باللہ قران کو ایک فاشسٹ، ظلم و بربریت کی تعلیم دینے والی کتاب بتاتے ہیں۔

اس کے جواب میں جماعت احمدیہ نے کئی سالوں سے پورے یورپ میں اسلام کے صحیح پیغام کی تشہیر کی تحریک جاری کی ہوئی ہے۔ شہر شہر امن کانفرنسیں منعقد ہوتی ہیں، گھر گھر اسلام کے امن اور محبت کے پیغامات اشتہاروں کی صورت پہنچائے جا رہے ہیں اور قرآن مجید کے درجنوں زبانوں میں تراجم کی نمائشیں لگائی جاتی ہیں۔ حال ہی میں حضرت خلیفۃ المسیح الخامس ایدہُ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز نے اپنے دورہ ہالینڈ کے دوران گیرٹ ولڈرز اور اس کی جماعت کو خبردار کیا ہے کہ اللہ تعالیٰ اس کو اور اس کے ہم خیالوں کو تباہ و برباد کر دے گا، اور اسلام اور رسول اللہ صلی اللہ و علیہ وسلم کے پیغام کو ابد تک قائم اور فتح نصیب رکھے گا۔  حضور نے مزید فرمایا کہ اسلام کی کامیابی اور اسلام دشمنوں کی بربادی کسی دنیاوی ذریعہ سے نہیں، بلکہ احمدیوں کی دعاؤں سے ہی وقوع پذیر ہو گی۔

یہ پیغام گیرٹ ولڈرز تک کیا پہنچا، اس کے ہم خیالوں نے واویلا شروع کر دیا کہ گویا جماعت احمدیہ نے جاہل بنیاد پرستوں کی طرح اس کو قتل کی دھمکی دی ہے۔ گیرٹ ولڈرز نے اس بات کی شکایت بھی ڈچ حکومت کو کی اور ڈچ وزیر داخلہ نے کمال انصاف کا مظاہرہ کرتے ہوئے اس کو ٹکا سا جواب دے دیا کہ موصوف مکمل طور پر امام جماعت احمدیہ کے الفاظ پڑھ لیں جس میں کسی قسم کی دھمکی کا شائبہ تک نہیں ہے۔

اب دیکھیں کہ کب اللہ تعالیٰ کی تقدیر ان ظالموں کو پکڑتی ہے۔ شاتم رسول اور دشمن اسلام تو اللہ سے مقابلہ کرتے ہیں، اور ان کا جواب اللہ تعالیٰ خود ہی دیتا ہے۔ انشااللہ۔

Advertisements

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s